Groen lintje voor vrijwilligers Boeremapark

Het Boeremapark bestaat 80 jaar en zaterdag 7 november luidde de Stichting Burgemeester Boeremapark de start van het jubileumjaar in. Op de Natuurwerkdag hebben de vrijwilligers van het park en meehelpende actievelingen de handen uit de mouwen gestoken voor snoeiwerk en ander onderhoud aan het park.

Het jubileumjaar van het Boeremapark is voor GroenLinks aanleiding om waardering uit te spreken voor de vrijwilligers die het park onderhouden.

We zijn onder de indruk van de inzet van alle vrijwilligers voor het aantrekkelijk en groen houden van het Boeremapark nu en in de toekomst.

Tijdens de feestelijke Natuurwerkdag reikte fractievoorzitter Hans Sietsma een Groen lintje uit aan secretaris Cor Harms als blijk van waardering voor alle vrijwilligers. Het lintje is symbolisch voor de initiatieven van de Stichting Burgemeester Boeremapark met doelstellingen op sociaal gebied, duurzaamheid en natuur.