Doe mee

Het is campagnetijd. Op 18 maart zijn er verkiezingen voor de Provinciale Staten van Groningen. GroenLinks heet daar 3 zetels en wil dat minstens zo houden. Lees hieronder hoe je kunt helpen.

Help in de campagne

We delen flyers uit op de markt, we doen mee in de etalage op het Raadhuisplein, we doen huis-aan-huis-acties, we doen mee aan debatten en acties. Ruimte genoeg om mee te doen. Alle hulp is welkom. Belangstellenden kunnen zich melden bij het secretariaat.

Direct in de provinciale campagne meedoen kan ook, meld je bij de provinciale fractie. Die heeft ook een eigen nieuw programma.

Afdeling

De afdeling is niet alleen een plek waar je actief kunt zijn in de politiek. Het is ook een club geestverwanten, die samen fietst of wandelt; we komen elkaar tegen in het duurzaamheidsplatform of vrijwilligerswerk. De afdeling vraagt niet alleen, maar geeft ook: gezelligheid, contact, strijdbaarheid.

Het is altijd mogelijk eens een ledenvergadering bij te wonen of een gesprek met de fractie of het bestuur aan te vragen. Lid worden kan ook, meldt u dan aan bij het landelijk bureau.

Weinig tijd?

Als u weinig tijd hebt is er een heel simpele manier om ons te helpen. Volg ons op Twitter en op  Facebook. Stuur eens een berichtje rond, reageer op onze Facebook-pagina.

Contact

U kunt contact opnemen met de afdeling per e-mail via secretaris@groenlinksharen.nl

Onze plannen

GroenLinks wil niet achterover leunen en afwachten hoe de wereld verandert. Er is geneog te doen en we lopen liever niet achter de feiten aan. Doe mee en maak Haren socialer en duurzamer